Haiku

Igår var det världsbokdagen eller nåt och då var det en haikudikttävling i skolan. Jag ställde upp. Priset var en Kattemugg så håll tummarna för att jag vinner för jag har alltid velat ha en sån.

Tag en skiva glas
Håll den framför ögonen
Du ser en ny vår

Igår var det också nationellt prov i svenska B, skriftliga delen. Vi fick fem timmar på oss men jag var bara där i tre. Jag blev orolig att jag missat nåt. Typ att man skulle ha skrivittvå texter elelr nåt. Men jag har kommit fram till att så kan det ju inte ha varit. Så nu hopaps jag att jga inte var för snabb och att det gick bra.

Kommentarer
Postat av: elsa

kan du inte bara typ sno en kattemugg nångång?

2008-04-29 @ 08:34:29
URL: http://dynamiskatrion.blogg.se/
Postat av: Alexander

Jag har en kattemugg! ^_^

2008-05-19 @ 14:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0