Jahapp

Så var helgen snart över. Men det har varit en bra helg. Den första "riktiga" helgen för mig på länge. Visserligen har jag jobbat och gjort skolarbete, men jag har också varit på stan med mamma och shoppat och varit på fest, musikalfest.

Jag köpte två klänningar igår. Och skor, och väskor! Det gjorde mig glad för allt var så jättefint och klänningarna var faktiskt nånting som jag har letet efter länge. Lyckorus! Och festen var en av de roligaste fester jag varit på på länge. Mycket dans och trevligt ungänge. Sen följde miia hem och sov hos mig, vilket ju var mycket trevligt!

Idag har jag då jobbat, det gick bra. Jättegod mat var det också. Härligt att komma igång igen, har ju inte jobbat sen innan jul..

Svenska blev det sen (och fixa present till pojken min, men säg inte det till honom :P) och det har gått bra hittils.. enda problemet är att mitt braiga föredrag måste vara dubbelt så långt! bläää! får väl försöka komma på fler argument eller nåt.. förklara men ingående kan jag göra.. yää.

Nu måste jag fortsätta med den. Bye bye. Trevlig kväll på er alla (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0