morsning

http://www.katedral.se/index.php?option=com_content&task=view&id=214&Itemid=85

Det är jag som labbar på biotek workshop i Turku (Åbo), Finland. Det var en trevlig vecka och de som känner mig (åtminstone i skolan) vet att jag tycker om att labba.

Jag fick en kamera när jag fyllde år och jag är kär i den! Och i den jag fick den av!

Jag stal en kattemugg... Jag har en. Fast egentligen stal jag den inte. Vi fick en påse med en massa kattesaker av Erik för att ge till våra vänenr i Finland emn jag visste inte vem jags kulle ge muggen till så jag behöll den själv :P

Nu ska jag läsa på lite mikrobiologi och sen ska jag förhoppningsvis sova. David hälsar till alla kära läsare.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0