Den magiska gitarren

Söndagen blev en trevlig dag. Det var lunch på Subway vilket alltid är gott. Senare var det dags för Tillbaka till framtiden-maraton! Vi började klockan tre eller så och var klara runt 10. Jag tror vi avr eniga om att första och tredje filmen var bra men mitten var lite seg. Bryan var så god att han lagade middag åt oss alla, krabbwok med ris, muuuuums.

Idag har jag hängt lite på campus, jag tänkte att jag skulle spela lite gitarr men gav upp efter tio stämningar. De nya nylonsträngarna stämemr ur sig direkt.. tar nog ett tag för dem att hålla. Jag gick till Palo duro lounge för att plugga istället men jag blev avbruten hela tiden, av killar som ville spela påmin coola gitarr! Okej, en av killarna försökte bara sälja tidningar, han var med i nån tävling eller nåt, men ändå, min gitarr är en killmagnet. Visserligen var en av killarna Ben men men. David blev lite svartsjuk när jag berättade det, det var gulligt tycker jag.

Kille - "So, do you need a boyfriend?"
Jag - "Actually, I already have one"
Kille - "Do you need one more?"
Jag - "No, I think I'm good, besides, I live with three guys"
Kille - "Oh, well I guess that's enough"
Jag - "Yea.."

jag letar efter webkameror, eller, jag vet vilken jag vill ha men jg vet inte var jag ska köpa den ifrån. Man måste se upp så att man inte får en begagnad om man vill ha en ny och så måste man ju kunna lite på den man köper det från, och hur ska man kunna veta vem man kan lita på?? aaaaah! Men det löser sig nog. Jag har lovat mig och mamma att jag sak köpa en idag, så det ska jag, men var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0