Nostalgi!

För tio år sedan, eller kanske mer, när jag precis börjat hålla på med internet och Lunarstorm så gjorde jag även andra saker på internet. Fram till idag hade jag helt glömt bort denna aktivitet men så plötsligt kom jag på det, jag vet inte varför. Men jag kunde inte komma ihåg vad sidan hette, så jag började söka på allt jag kunde komma på. Och så plötsligt råkade jag komma för en sida som hjälpte mig komma ihåg vad sidan hette.

www.dollsmania.com  !!

Där finns det en länk som kan kan klicka på om man vill göra små dockor och änglar. De har en massa nya saker nu som inte är lika roliga och färre kläder i ängelskaparen ("angel doll maker" eller nåt liknande) men det är fortfarande kul. Nu ska jag bara lista ut hur man får vingarna att sitta på ryggen och inte magen på dockorna!
Jag undrar om Erika kommer ihåg den här sidan, antingen avr det hon som visade mig den eller så var det bara så att vi satt tillsammans och gjorde dockor. Men, nostalgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0